Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Hangi Windows işletim sistemini çalıştırıyorum?

Günlük yaşamınızda Kullandığınız bilgisayarın hangi işletim veya windows sürümü olduğunu bu makaleyi okuduğunuzda öğreneceksiniz.  Wind...

...
Günlük yaşamınızda Kullandığınız bilgisayarın hangi işletim veya windows sürümü olduğunu bu makaleyi okuduğunuzda öğreneceksiniz. 
Windows 7 ve üstü hangi Windows sürümünü kullandığınız sorusu bulunduğunuz yer, zaman ve konuya bağımlı olarak karşınıza çıkar. 

Bilgisayarınızda bir hatayı sorguladığınızda veya arkadaşınız herhangi bir konu için yardım almak veya yardım etmek söz konusu olduğunda işletim sisteminizi veya windows sürümünüzün ne olduğu size sorulacaktır. Yardım edenin size yardımcı olabilmesi için bu sorunun cevabını azda olsa bilmek zorundasınız.

Birçok kişiye basit gibi görülen bu makalenin, bilinmeyeni öğrenme ve anlaması için anlamlı geleceğine eminim.

Windows veya 10’da işletim sistemi bilgilerini denetleme


1. Görev çubuğunuzdaki arama kutusuna hakkında yazın ve ardından Bilgisayarınız hakkında’yı seçin.
2. Hakkında penceresini sağdaki dikey çubuğu aşağıya kaydırarak Windows Özellikleri ismini bulun.
3. Bilgisayarınızın hangi Windows sürümünü çalıştırdığını veya işletim sistemi "Edisyon' bilgilerini görebilirsiniz.

4. Windows’un Çekirdek yapısı olarakta tanımlanan, 32 bit sürümünü mü yoksa 64 bit sürümünü mü çalıştırdığınızı öğrenmek için dikey çubuğu Cihaz Özellikleri ismine getirmek için dikey çubuğu yukarı çıkarın.
5. Ayrıca, Bilgisayarınızın hangi Windows sürümünü çalıştırdığını öğrenmek için Windows logo tuşu + R tuşlarına basın, açılan çalıştır komut pencereinde winver yazın, Tamam'ı seçin.
6. Windows 10 Hakkında bilgilerine ulaşacaksınız.
Bugüne kadar yardımcı olmaya çalıştığım eş,dost, arkadaşlara işletim sistemi veya sürüm hakkında soru sorduğumda bilgi alma şansım yoktu. Aldığım cevap ise O Ne? şeklinde oluyordu. Biraz geç yazılan bir makalede olsa, arayış içinde olan birçok okuyucuya bu makale yardımcı olacaktır.  Ben böyle düşünüyorum. Sizde düşüncelerinizi bu makale altındaki yorum penceresine yazarsanız memnun olurum.
Özel Not: Arkadaşlar Sosyal paylaşım web sitelerine düşün bu yazılara beğenme oradan yorum yazmanız yazara hiçbir değer kazandırmamaktadır. 

Makale yazarına değer kazandırmak beğeninizi gerçekten ispatlamak istiyorsanız! Paylaşım sistesindeki linke veya resime tıklayın. Makale yazarının yazıyı yazdığı sitesine ulaşırsınız. 

Şimdi değeli Yorumunuzu yazın: Ulaştığınız makale sayfasında yorum penceresinde bulunan bilgileri çekinmeden doldurun ve düşüncelerinizi açıkca yazın. Yorum cevaplarının mailinize gelmesi için sol kısımdaki uyarı kutucuğunu işaretleyin.
Windows işletim sisteminiz ile hoş günler geçirmenizi dilerim...

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.